>

فروشگاه معماری ارچ نادین

فروش ودانلود رایگان فایل های معماری وعمران

فروشگاه معماری ارچ نادین

فروشگاه معماری ارچ نادین درعرصه معماری و عمران اقدام به فعالیت نموده است . وب سایت تخصصی ارچ نادین بروز ترین مطالب و مقالات معماری و عمران را ارائه میدهد.هدف ما فعالیت همچون سایر وب سایت های معماری و عمران نمی باشد , فروشگاه معماری ارچ نادین حرفه ای تر عمل می کند. با همت و پشتکار تیم ارچ نادین و همراهی شما عزیزان قصد داریم تا بزرگ ترین مرجع معماری و عمران باشیم.

املاک نادین/فروش.رهن.اجاره ویلا وزمین و...در مازندران(محمودآبادتاآمل)جهت مشاوره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.(09901208707)

آخرین نظرات
  • ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۰:۴۷ - ابراهیم علی نژاد خاکی
    عالی

پلان ویلا دوبلکس شیک ( اتوکد , رندر )

شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۹:۳۵ ب.ظ

پلان ویلای دوبلکس با داشتن جزئیاتی همچون 3 رندر زیبا و فایل اتوکد به عنوان نمونه طرح ویلای دوبلکس خدمتتان ارائه میگردد .

نقشه ویلا دوبلکس با رندر

در توضیح کلی برای توصیف طراحی ویلای دوبلکس باید گفت که اگر در داخل ساختمانی ۲ طبقه طراحی شود که این دو طبقه از طریق پلکانی به هم متصل شوند اصطلاحا به این نوع طراحی دوبلکس گفته میشود که در طراحی ویلا های دوبلکس نیز همچون سایر ویلا ها باید نکاتی در رابطه با طراحی ویلا ها اعم از معیار ها و ضوابط طراحی در نظر گرفته شود که در پلان ویلا دوبلکس ارائه شده همراه با رندر تمامی این موضوعات رعایت شده است و نمونه طرح زیبا و کاملی از این کاربری خدمتتان ارائه میگردد که فایل اتوکد مربوطه دارای پلان های لازم برای ارائه می باشد تا بتوانید طرح کاملی ارائه دهید و همچنین ردر های زیبای این ویلا نیز تهیه شده است و به همراه فایل اتوکد ارائه میگردد تا بتوانید از این طرح  نهایت استفاده را ببرید .

مدارک همراه پلان ویلای دوبلکس

  • فایل اتوکد کامل
  • ۳ رندر زیبا

شیت های ترسیمی پلان ویلا دوبلکس

  • سایت پلان ویلا دوبلکس
  • پلان اندازه گذاری
  • ۳ برش

پلان ویلا دوبلکس ارائه شده در این مقاله از زیبایی زیادی برخوردار است که همراه با این پلان کامل تعداد ۳ رندر زیبا و حرفه ای نیز خدمتتان ارائه میگردد تا نمونه فایل کاملی در اختیار داشته باشید .

دانلود فایل

نظرات  (۲)

۲۶ مهر ۹۸ ، ۱۳:۱۷ فروش ویلا
سلام وبلاگتون عالیهههع  
بازدید از وبلاگ ما یادتون نره
پاسخ:
نظر لطفتونه/حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی